?????? ?? ????? ???? ??

به آرشیوم سر بزنید

ابزار را?گان وبلاگ

????? ?? ???



????? ?? ???

 مرداد 92 - مبانی اینترنت
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مبانی اینترنت
خوش حال میشم به آرشیو سر بزنید 
Instagram
???? ??????

امروزه دنیای وب شاهد حضور وبسایت‌های قدرتمندی است که قادرند در هر ثانیه 1هزاردلار کسب درآمد کنند. در ادامه فهرستی از پردرآمدترین سایت‌های جهان و ایران آورده شده‌است هرچند که نوع کسب درآمد سایت‌های ایرانی با سایر وب سایت‌های جهان بسیار متفاوت است.

[ دوشنبه 92/5/21 ] [ 9:52 صبح ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]

حتما شما نیز دیگر نام نرم افزار مرورگر Mozzila Firefox را شنیده ایدبزرگترین رقیب اینترنت اکسپلورر و برترین محصول سال 2005 در جهان. تمام کسانی که از این برنامه استفاده میکنند از سرعت و امنیت بالای این مرورگر تعریف میکنند. اما با چند ترفند ساده میتوانید همین سرعت بالا را نیز چند برابر کنید و بیشتر از استفاده از این نرم افزار لذت ببرید.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/5/21 ] [ 9:48 صبح ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]

همچنین اگر در رسانه‎های فضای سایبر، به شبکه‎های خبری و شبکه‎های اجتماعی به دقت نگاه کنیم، نقش گسترده آنان را در ترویج سبک زندگی غربی و در برخی مواقع برنامه‎ریزی از طریق این شبکه‎ها برای براندازی حکومت‎هایی که در برابر سبک زندگی غربی مقاومت می‎کنند را شاهد هستیم.

 

[ دوشنبه 92/5/21 ] [ 9:47 صبح ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]

ممنوعیت ارائه خطوط اینترنت با پهنای باند وسیع امروز [یکشنبه 21 آبان] به شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت پرسرعت ابلاغ شد.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به خبرگزاری دانشجویان ایران گفته است: بخشنامه مربوط به دستورالعمل محدودیت ارایه پهنای باند اینترنت از صبح امروز به شرکت‌های PAP و همه کسانی که وظیفه ارایه پورت پرسرعت را داشتند‌ ابلاغ شد.

محمود خسروی با بیان این که با توجه به محتوای شبکه اینترانت، محدودیتی در این شبکه برای پهنای باند وجود ندارد، تاکید کرد: محدودیت تعیین شده برای واگذاری پهنای باند با سرعت بیشتر از 128 کیلوبیت در ثانیه صرفاً منحصر به شبکه اینترنت است.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در ادامه گفت:‌ مراکز دانشگاهی، آموزشی،‌ تحقیقاتی،‌ تجاری، شهرک‌های صنعتی، کتابخانه‌های عمومی،‌ فرهنگسراها و PAPها به شرط نصب فیلترینگ از محدودیت یاد شده مستثنی هستند.

به گفته وی این محدودیت شامل حال رسانه‌ها ازجمله خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها نمی‌شود.

خسروی درباره نظارت بر روند این واگذاری‌ها گفت: کار نظارت به عهده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است که بخشی از این نظارت را به‌صورت میدانی انجام می‌دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: محدودیت پهنای باند، برای مراکزی اعمال می‌شود که امکان دسترسی عموم به شبکه اینترنت را مهیا می‌کند. بنابراین آنها از این پس ضمن اعمال فیلترینگ باید سرعت دسترسی به اینترنت را حداکثر در حد 128 بیت در ثانیه حفظ کنند.

این بخشنامه در جلسه‌ای با حضور نمایندگانی از حوزه معاونت وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، شرکت فن‌آوری اطلاعات و مسئولان ذی‌ربط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای شفاف سازی محدودیت پهنای باند به تأیید رسید. 


[ دوشنبه 92/5/21 ] [ 9:47 صبح ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]

دستگیری مغزهای متفکر بزرگ‌ترین جنایت رایانه‌ای دنیا، انهدام بزرگ‌ترین شبکه تولید و انتشار ویروس‌های رایانه‌ای؛ آنقدر که پس از مدت کوتاهی، بسیاری از خبرگزاری‌های مهم داخل و خارج کشور، آن را در میان سرخط خبرهای روز قرار دادند.

 

اما اصل ماجرا چه بود؟ ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/5/21 ] [ 9:45 صبح ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]

وزیر ارتباطات در همایش تخصصی سیاست‌ها و چشم اندازهای کشور در تجارت و اقتصاد الکترونیکی به تلاش ایران برای توسعه تجارت الکترونیکی اشاره کرد و افزود: پارسال در حوزه تراکنش‌های مالی و تجاری نسبت به سال پیش از آن، 190 درصد رشد داشتیم.

 

ضریب‌ نفوذ اینترنت‌ در‌ ایران

ضریب‌ نفوذ اینترنت‌ در‌ ایران  ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/5/21 ] [ 9:44 صبح ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان پدافند غیر عامل گفت: رشته دفاع سایبری در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های مختلف از جمله تربیت مدرس، صنعتی اصفهان و مالک اشترایجاد می شود.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/5/21 ] [ 9:41 صبح ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]
[ دوشنبه 92/5/21 ] [ 9:40 صبح ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]
[ دوشنبه 92/5/21 ] [ 9:37 صبح ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]
<< ????? ??????           

.: Weblog Themes By themzha :.

*.*.*.*.

((((((((((((((خوش آمدید.))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))) (((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))) ><آرشیویادت نره.><

?????? ?? ?????