?????? ?? ????? ???? ??

به آرشیوم سر بزنید

ابزار را?گان وبلاگ

????? ?? ???



????? ?? ???

 ضریب نفوذ 43 درصدی اینترنت در ایران - مبانی اینترنت
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مبانی اینترنت
خوش حال میشم به آرشیو سر بزنید 
Instagram
???? ??????

وزیر ارتباطات در همایش تخصصی سیاست‌ها و چشم اندازهای کشور در تجارت و اقتصاد الکترونیکی به تلاش ایران برای توسعه تجارت الکترونیکی اشاره کرد و افزود: پارسال در حوزه تراکنش‌های مالی و تجاری نسبت به سال پیش از آن، 190 درصد رشد داشتیم.

 

ضریب‌ نفوذ اینترنت‌ در‌ ایران

ضریب‌ نفوذ اینترنت‌ در‌ ایران 

وی با اشاره به سیاست‌های توسعه تجارت الکترونیکی در مالزی گفت: سیاست‌هایی که این کشور برای توسعه تجارت الکترونیکی در نظر گرفته در طول زمان محدود چهره اقتصاد مالزی را تغییر داد و توسعه آن امکان تبدیل شدن آن کشور به هاب منطقه‌ای را فراهم کرده و هم اکنون این کشور به صورت هاب و مرکز تجارت منطقه‌ای مطرح است.

آقای تقی پور افزود: در این کشور520 شرکت کوچک و متوسط توانستند با بهره گیری از تجارت الکترونیکی بدون نیاز به سرمایه گذاری کلان، خود را ساماندهی کنند و در عرصه تجارت مالزی فعال باشند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه کره جنوبی هم در بسیاری از شاخص‌های فناوری اطلاعات در رتبه اول قرار دارد گفت: توسعه تجارت الکترونیکی یکی از عوامل موثر پیشرفت‌های این کشور است و هم اکنون یک سوم حجم اقتصاد این کشور را خدمات آی تی تشکیل می‌دهد.

وی افزود: تعداد کارت‌های اعتباری در کره جنوبی هم اکنون به آزای هر نفر، چهار و 4 دهم کارت است.

آقای تقی پور گفت: تا سال 2009 کره جنوبی در توسعه تجارت الکترونیکی در جهان در رتبه 13، مالزی در رتبه 36، ترکیه در رتبه 43 و ایران در رتبه 69 قرار داشته‌اند.


 


[ دوشنبه 92/5/21 ] [ 9:44 صبح ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

*.*.*.*.

((((((((((((((خوش آمدید.))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))) (((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))) ><آرشیویادت نره.><

?????? ?? ?????