?????? ?? ????? ???? ??

به آرشیوم سر بزنید

ابزار را?گان وبلاگ

????? ?? ???



????? ?? ???

 مهر91 - مبانی اینترنت
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مبانی اینترنت
خوش حال میشم به آرشیو سر بزنید 
Instagram
???? ??????

شاید اکثر شما دوستان عزیز دارای پست الکتونیکی یا همان email باشید. معمولاً اکثر افراد برای ساختن email از سایتهای پورتال yahoo یا hotmail استفاده می کنند. ولی این سایتها در ازای فضایی که در اختیار شما قرار می دهند روی صفحات email شما تبلیغات می کنند. مثلا یاهو از email های شما را چک می کند و با توجه به موضوع email های شما برای شما تبلیغات می کند و سرویس hotmail هم برای خطوط ایران کمی کند است یعنی بدلیل استفاده از گرافیکهای گسترده هر چند حجم آنها کم است اما باز هم برای یک خط dial up سرعت پایین زمان نسبتاً زیادی برای باز کردن یک صفحه صرف می شود. برای حل این مشکل ما به شما یک سایت جدید معرفی می کنیم که می توانید بوسیله آن email شخصی خود را بسازید.و برای باز کردن صفحات email خود در این سایت پورتال زمان زیادی احتیاج ندارید. و وقت شما کمتر در اینترنت تلف می شود.

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 91/7/27 ] [ 10:8 عصر ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]

هیچ قانون سخت و قاطعی برای بوجود آوردن یک وبلاگ وجود ندارد. با رعایت چند نکته وبلاگ نویسان می توانند میزان مقبولیت وبلاگ خود را افزایش دهند.

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 91/7/27 ] [ 10:6 عصر ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]

بلاگینگ و وبلاگ نویسی یکی از مرسوم ترین روش های بیان عقاید است که بوسیله آن هر کسی در هر مقام و موقعیتی  فرصت ارائه نظر و افکارش را پیدا می کند. و هموطنان ما هم از این فرصت اینترنتی استقبال گسترده ای کرده اند. که این موضوع باعث افتخار همه ایرانیان است ولی غیر از چند سرویس دهنده وبلاگ ایرانی که بعضاً خوب هم عمل کرده اند. سرویس دهندگان دیگری هم وجود دارند که امکانات مناسبی در اختیار کاربران قرار می دهند ولی در بین هموطنان ما خیلی شناخته شده نیستند لذا وظیفه خود دانستیم برترین این خدمات دهندگان غیر ایرانی را در این زمینه در اختیار خوانندگان عزیز یاد بگیر دات کام قرار دهیم.

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 91/7/27 ] [ 9:58 عصر ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]

همه دوستان با سرویس های گفتگوی آنلاین یا چت آشنا هستند ولی اکثر هموطنان ما از سرویس چت یاهو یا همان یاهو مسنجر استفاده می کنند سرویس های دیگری هم برای چت وجود دارند که هر کدام مزایای مخصوص به خود را دارند. بنابراین بدون صحبت اضافه سرویس های بزرگ چت را خدمتتان معرفی می کنم.

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 91/7/27 ] [ 9:55 عصر ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]

در طی دو دهه اخیر دنیای پیرامون ما تغییرات زیادی کرده است. امروز دیگر کسب و کار ها به یک محل یا منطقه خاص محدود نمی شوند بلکه با بازار جهانی روبرو هستند و باید استراتژی متناسب با آن تدارک ببینند. امروزه سازمان های زیادی فراتر از یک تشکیلات محلی فعالیت می کنند و دامنه خدمات خود را به کشور یا دنیا گسترش داده اند. طبیعی است که برای اداره چنین سازمانهایی نیاز به زنجیره ای از ادارات و دفاتر کاری و نمایندگی وجود دارد. و باید بین ادارات و دفاتر یک سری اطلاعات ردو بدل شود و در دنیای امروز سرعت حرف اول را می زند ولی بخاطر آن نمی توان امنیت را نادیده گرفت. پس احتیاج به سیستمی وجود دارد که هم سرعت و هم امنیت  تبادل اطلاعات را بین مراکز مختلف فراهم کند.

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 91/7/27 ] [ 9:49 عصر ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]

GPS مخفف کلمات Global positioning system به معنای سیستم تعیین موقعیت جهانی است و عملاً شبکه ای از ماهواره هاست که برای نقاط مختلف کره زمین می تواند ارتفاع طول و عرض جغرافیایی را تعیین کند.GPS بیش از گذشته کاربردی شده و در زندگی روزمره استفاده می شود به عنوان مثال کامپیوترهای ناوبری که روی خودروهای امروزی نصب شده اند بوسیله سیستم GPS کار می کنند و می توانند بهترین مسیر را به شما با توجه به موقعیت کنونی اعلام کنند. همینطور به کاربرد آن در تلفن های همراه و سیستمهای ساعت دقیق می توان اشاره کرد. و سیستم های گیرنده رسیور هم به سرعت در حال فراگیری هستند.

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/7/21 ] [ 10:4 عصر ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]

تکنولوژی

 

Bluetooth که بعضی ها در فارسی آن را به دندانه آبی ترجمه کرده اند.

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/7/21 ] [ 10:3 عصر ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]

استفاده از خط تلفن برای اتصال کامپیوتر ها یک روش ساده ارزان و سریع است و احتیاج به کابل کشی ندارد.

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/7/21 ] [ 9:57 عصر ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]

wifi مخفف کلمات Wireless Fidelity می باشد و در حقیقت یک شبکه بی سیم است که مانند امواج رادیو و تلویزیون و سیستم های تلفن همراه از امواج رادیویی استفاده می کند.

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/7/21 ] [ 9:53 عصر ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]

LAN  مخفف عبارت LOCAL AREA NETWORK یا شبکه کامپیوتری محلی است.

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/7/21 ] [ 9:50 عصر ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]
          ????? ???????? >>

.: Weblog Themes By themzha :.

*.*.*.*.

((((((((((((((خوش آمدید.))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))) (((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))) ><آرشیویادت نره.><

?????? ?? ?????