?????? ?? ????? ???? ??

به آرشیوم سر بزنید

ابزار را?گان وبلاگ

????? ?? ???



????? ?? ???

 اردیبهشت 92 - مبانی اینترنت
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مبانی اینترنت
خوش حال میشم به آرشیو سر بزنید 
Instagram
???? ??????

امروز یه ترفند باحال یاد گرفتم دلم نیومد نذارم تو وبلاگ خب بریم سر اصل مطلب اول روی my computer راست کلیک کنید بعدش propertice رو بزنید تو کادر باز شده hardware رو کلیک کنید سپس روی device manager هم کلیک کنید از صفحه باز شده روی modem کلیک کنید و دوباره از کشوی باز شو مودم خودتون رو انتخاب کنید و روش راست کلیک کنید و propertice رو بزنید دوباره یه صفحه باز می شه که باید روی advance کلیک کنید حالا زیر کادر extra setting این عبارت را با حروف بزرگ تایپ کنید "AT&FX " و حالا ok رو بزنید و تمام پنجره ها رو که اوکی کردید ببندید سپس دوباره به اینترنت متصل بشید و سرعت خودتون رو تماشا کنید.(با آرزوی موفقیت)

My computer--Propertice--Hardware---Davice manager--Modem---Propertice---Advance--Extra setting--AT&FX


[ جمعه 92/2/13 ] [ 12:48 صبح ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]

هر کاربر کامپیوتری مجبور خواهد بود روزی کامپیوتر خود را تعمیر و یا تعویض کند. چنین شرایطی برای هر کاربری بسیار دشوار خواهد بود. اما با مطالعه نکات و ترفندهای مربوط به عیب‌یابی و تعمیر کامپیوترهای کیفی که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت، می‌توانید با اعتماد به نفس کامل، این امور را انجام دهید.

  ادامه مطلب...

[ جمعه 92/2/13 ] [ 12:46 صبح ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]

راهنمای عیب یابی 
اولین چیزی که باعث می شود تکنسین شبکه بتواند ایراد احتمالی را تشخیص دهد ، بررسی این موضوع است که پیش از این شبکه در چه شرایطی به طور صحیح کار می کرده است . شناخت آن شرایط باعث تشخیص آسانتر عامل پدید آورنده خطا می گردد . اما متاسفانه بعضی از تجهیزات شبکه فاقد داده های فنی لازم برای رفع عیب یا مستنداتی برای آگاهی یافتن از شرایط کارکرد صحیح آن ها هستند و متخصصان هنگامی در کار با آن هاموفق هستند که نمونه های مختلفی از آن ها را دیده ، نصب کرده و با شرایط کارکرد آن ها آشنا باشند . اما همان متخصصان هم ممکن است فراموش کنند که کدام یک از دستگاه ها ، در کدام شرایط بهترعمل می کردند یا کدام پیکر بندی برای کدام محیط مناسب تر بوده است . برای آنکه فاصله بین تکنسین های مختلف با یکدیگر کمتر شود و راه یافتن خطا ها کوتاه تر گردد ، رعایت نج نکته ضروری است . این موارد را می توان پنج گام برای کسب موفقیت در کشف خطا نام گذاشت . 
ادامه مطلب...

[ جمعه 92/2/13 ] [ 12:45 صبح ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]

در طی دو دهه اخیر دنیای پیرامون ما تغییرات زیادی کرده است. امروز دیگر کسب و کار ها به یک محل یا منطقه خاص محدود نمی شوند بلکه با بازار جهانی روبرو هستند و باید استراتژی متناسب با آن تدارک ببینند. امروزه سازمان های زیادی فراتر از یک تشکیلات محلی فعالیت می کنند و دامنه خدمات خود را به کشور یا دنیا گسترش داده اند. طبیعی است که برای اداره چنین سازمانهایی نیاز به زنجیره ای از ادارات و دفاتر کاری و نمایندگی وجود دارد. و باید بین ادارات و دفاتر یک سری اطلاعات رد و بدل شود و در دنیای امروز سرعت حرف اول را می زند ولی بخاطر آن نمی توان امنیت را نادیده گرفت. پس احتیاج به سیستمی وجود دارد که هم سرعت و هم امنیت تبادل اطلاعات را بین مراکز مختلف فراهم کند.
 
ادامه مطلب...

[ جمعه 92/2/13 ] [ 12:43 صبح ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]

کلیک راست کار نمی کند؟!
در بعضی صفحات یا روی بعضی تصاویر، کلیک راست موس کار نمی کند. در واقع طراح صفحه خواسته با اینکار جلوی پرینت کردن یا save بعضی صفحات یا عکس ها را توسط شما بگیرد، ولی شما به او بدلش را بزنید: کلیک چپ را فشار دهید و نگهدارید ، حالا کلیک راست کنید، می بیند که کلیک راست (در این حالت) عمل می کند!

 

 بهرحال در بدترین حالت اگر بهیچ وجه نتوانستید عکسی را save کنید، این کار را انحام دهید.

عکس را در صفحه مونیتور خود بیاورید، سپس کلید print screen را که روی صفحه کلیدتان است فشار دهید (در این حالت در واقع تمامی مطالب و تصاویر روی صفحه مانیتورcopy شده است) حال یک برنامه ویرایش تصاویر، مثل paint که در خود برنامه windows است، را باز کنید و در صفحه سفید آن کلیک راست کنید و از نواری که باز می شود ، گزینه paste را انتخاب کنید. می بینید که مطالب صفحه مانیتور به طور کامل به این جا می آید. حال می توانید مستقیما این را به نام فایلی save کنید، یا ابتدا عکسهای آن را درآورده (دوربری کنید) و سپس هر عکسی را در فایلی save کنید.

 دقت کنید با یان روش صفحه محتویات قابل دیدن روی مانیتور منتقل و save می شوند و در صفحاتی که scrollهای افقی یا عمودی دارند،‌در واقع شما از بقیه صفحه صرفنظر کرده اید، اگر بخواهید آن قسمتها را هم save کنید، با حرکت دادن scrollbar ، آنها را روی صفحه مانیتور بیاورید و مجددا کارهای گفته شده در بالا را انجام دهید تا آن قسمتها هم save شوند.


[ جمعه 92/2/13 ] [ 12:41 صبح ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]

در ویندوز XP در حالت پیش فرض Packet Scheduler سیستم را به 20درصد از پهنای باند یک اتصال به اینترنت 
محدود می کند. یعنی اگر شما این تنظیمات را تغییر ندهید تنها قادرید از 20 درصد از پهنای باند اتصالتان اینترنت بهره ببرید. برای این که بتوانید از 100 درصد پهنای باندتان استفاده کنید مراحل زیر را انجام دهید: ... ادامه مطلب...

[ جمعه 92/2/13 ] [ 12:40 صبح ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]

یکی از این راه ها مسدود کردن دسترسی به رجیستری ویندوز است. زیرا با استفاده از رجیستری، یک فرد دیگر میتواند به بسیاری از اطلاعات محرمانه سیستم دسترسی پیدا کند. با بهره گیری از این ترفند میتوانید دسترسی به رجیستری ویندوزتان را قطع کنید, و هر زمان که خواستید دوباره آن را فعال کنید. این ترفند میتواند بسیار مناسب حال صاحبان کافی نت ها باشد که از دست کاربرانی که به سیستم آنها آسیب میرسانند، عاصی شده اند! این ترفند از طریق تنظیمات ویندوز xp صورت میگیرد.
ادامه مطلب...

[ جمعه 92/2/13 ] [ 12:35 صبح ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]

تجهیزات شبکه Network structure

• سرویس دهنده ها ( Servers ) :
1- حافظه های جانبی HDD
2- حافظه اصلی RAM
3- کارت شبکه
4- پردازنده
ادامه مطلب...
[ جمعه 92/2/13 ] [ 12:33 صبح ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]

 تا حالا به این فکر کردید که با ایجاد یک فایل shortcut به راحتی و با سرعت بیشتر از حالت عادی کامپیوتر خود رو به حالت Lock ببرید ؟ ادامه مطلب...

[ جمعه 92/2/13 ] [ 12:32 صبح ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]

بیشتر اوقات شاهد اخباری جدید از گوگل هستیم که این غول دوست داشتنی اینترنت امکانات جدیدی را ارائه کرده است و همیشه منتظریم تا خبر تازه ای را بشنویم و حتی بعضی مواقع خودمان پیش‌بینی می کنیم که امکان بعدی گوگل چیست؟! و باید پذیرفت که گوگل از بسیاری از رقبای خود همانند یاهو در عرصه‌ی وب، در بورس و ... بالاتر است ولی به راستی چرا این چنین است و چرا دیگر رقبا خصوصاً یاهو در فکر ایجاد تحولی عمیق‌اند؟
شرکتی برای آغاز کار خود سیاست‌هایی دارد که نحوه ی فعالیت آن شرکت را مشخص می‌کندسیاست‌های بنیادین گوگل با یاهو بسیار فرق دارد و برای این که متوجه این تفاوت شویم بهتر است از آغاز با این دو رقیب همراه شویم.
هنگامی که در سال 1994 دو دانشجو تصمیم گرفتند یک ایده‌ی نه چندان جدید مبنی بر ایجاد فهرستی از سایتهای اینترنت را ایجاد کنند ولی آنها دقیق نمی‌دانستند که چه می‌خواهند و در پس از مدتی تصمیم به ایجاد یک موتور جستجو گرفتند که یک رقیب حرفه‌ای به نام آلتاویستا آنها را برای اولین و آخرین بار در عرصه ی وب وا داشت تا مجبور شوند در کمال مستقل‌بودن با حریف مقابله کنند و سر انجام آلتاویستا شکست خورد ولی پس از مدتی یاهو بخش موتور جستجوی این شرکت را خریداری کرد که واقعاً اقدام عجیبی بود که ابتدا حریفی را شکست دهی ولی بعد از او کمک بخواهی.

ادامه مطلب...

[ جمعه 92/2/13 ] [ 12:31 صبح ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]
<< ????? ??????           ????? ???????? >>

.: Weblog Themes By themzha :.

*.*.*.*.

((((((((((((((خوش آمدید.))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))) (((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))) ><آرشیویادت نره.><

?????? ?? ?????