?????? ?? ????? ???? ??

به آرشیوم سر بزنید

ابزار را?گان وبلاگ

????? ?? ???



????? ?? ???

 با God Mode خدای ویندوزتان شوید - مبانی اینترنت
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مبانی اینترنت
خوش حال میشم به آرشیو سر بزنید 
Instagram
???? ??????
معمولا برای دسترسی به بخش های مختلف نرم افزاری و سخت افزاری سیستم و انجام تنظیمات لازم از Control panel ویندوز استفاده می شود.از طریق control panel ویندوز اجازه انجام تغییرات اپراتوری اعم از نصب یا حذف برنامه ها و دستگاه های جانبی، انجام تغییرات مدیریتی و امنیتی شامل تعریف سطح دسترسی به سیستم ، انجام تغییرات نمایشی ویندوز و استفاده از گجت های دلخواه و مدیریت کلی ویندوز ، به کاربر داده می شود. 
اما ویندوز یک امکان مخفی به نام God mode دارد که تمام تنظیمات موجود در Control panel را داخل یک پوشه آورده و به تفکیک بخش های مختلف سیستم می توان به مدیریت آنها پرداخت.به محض فعال نمودن Gode mode تمام بخش های مدیریتی و کنترلی سیستم داخل پوشه God mode نمایش داده شده و به صورت مستقیم از این بخش می توان تنظیمات لازم را انجام داد. 
رای فعال نمودن God mode ابتدا یک پوشه جدید در دسکتاپ ویندوز ایجاد کنید. 
سپس فولدر ایجاد شده را با دستور زیر تغییر نام دهید:(تمام متن را جایگزین نام فولدر کنید و ترتیب قرار گرفتن آن به هم نخورد )
                                                                                {GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C  
به محض تغیر نام فولدر با دستور داده شده ،فولدر شما باید یک آیکنی مشابه آیکن Control panel به خود بگیرد. با دابل کلیک بر روی فولدر God Mode ،شما خدای ویندوزتان هستید !

[ سه شنبه 91/10/19 ] [ 1:5 صبح ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

*.*.*.*.

((((((((((((((خوش آمدید.))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))) (((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))) ><آرشیویادت نره.><

?????? ?? ?????