?????? ?? ????? ???? ??

به آرشیوم سر بزنید

ابزار را?گان وبلاگ

????? ?? ???



????? ?? ???

 ارتباط رادیویی یا بی سیم (Wireless) - مبانی اینترنت
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مبانی اینترنت
خوش حال میشم به آرشیو سر بزنید 
Instagram
???? ??????

? سیستم های بی سیم به دو شاخه تقسیم می شوند. در حالت اول گیرنده و فرستنده اطلاعات باید رو در روی هم قرار بگیرند و فاصله آنها عموما بین دو تا شش کیلومتر است. اما در صورت بهره گیری از تقویت کننده این فاصله میتواند تا 25 کیلومتر هم افزایش یابد. این شبکه از سرعت بالایی برخوردار است اما اوضاع جوی نامساعد بر این ارتباط مستقیم، تاثیر می گذارد. در حالت دیگر موج ها توسط یک آنتن مرکزی پخش می شوند و تمامی گیرنده هایی که در فاصله مشخصی از آنتن قرار دارند می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. شرایط جوی در این ارتباط تاثیر ندارد و داده ها به صورت کدگذاری شده و با ضریب امنیت بالا منتقل می شوند.

در بسیاری موارد که نیاز به پهنای باند بالا وجود دارد، راه‌اندازی یک سرویس نقطه به نقطه بی‌سیم ، ساده‌ ترین و کارآمدترین راه حل به نظر می‌رسد. در این حالت بین دفتر محل کار شما و یکی از سایت‌های ما ارتباط نقطه به نقطه بدون سیم برقرار خواهد شد.  این روش هزینه های ناشی از انتقال روی بستر زوج سیم که مستقیما به مخابرات داده می شود را شامل نمی گردد و در درازمدت برای مشترک بسیار مقرون به صرفه تر است.

در این روش از امواج رادیویی ، برای انتقال سیگنال بین دو دستگاه استفاده می‌شود. مشتری می‌تواند بسته به نیاز خود و با پرداخت هزینه‌ای که با توجه به میزان پهنای باند اختصاص یافته، متغیر خواهد بود، از مزایای داشتن پهنای باند اختصاصی به میزان زیاد بهره‌مند شود. در این روش بر خلاف خط استیجاری ، مخابرات نقشی بر عهده نخواهد داشت. تنها محدودیتی که در این روش در نظر گرفته خواهد شد، انتقال سیگنال‌ها در باند فرکانسی مجاز اینترنت بی‌سیم یاWireless   است.

باند فرکانسی مجاز این خدمات در سراسر جهان، فرکانس‌های 2.4، 5.4 و 5.8 مگاهرتز است و شرکت‌های ارایه دهنده‌ی این خدمات تنها می‌توانند خدمات خود را در این فرکانس‌ها ارایه کنند. برای استفاده از خدمات Wireless ایران گیت، باید پیش‌نیازهای زیر فراهم باشد:


[ دوشنبه 91/7/17 ] [ 2:27 عصر ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

*.*.*.*.

((((((((((((((خوش آمدید.))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))) (((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))) ><آرشیویادت نره.><

?????? ?? ?????