?????? ?? ????? ???? ??

به آرشیوم سر بزنید

ابزار را?گان وبلاگ

????? ?? ???



????? ?? ???

 Alibaba.com - مبانی اینترنت
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مبانی اینترنت
خوش حال میشم به آرشیو سر بزنید 
Instagram
???? ??????

امروز می‌خواهم یکی از بهترین سایتهای اینترنتی مرتبط با کار تجارت را برایتان معرفی کنم.

سایت علی‌بابا بر خلاف اسم فارسی که دارد یک سایت خارجی است که وابسته به شرکت Alibaba.com واقع در هنگ کنگ چین است اما سرور آن در آمریکا قرار دارد.

این سایت با بیش از یک میلیون عضو یک مجموعه کامل از شرکتها و محصولات آنها را در بردارد که قابلیت جستجو و تحقیق راجع به یک شرکت خاص و یا محصول خاص را به کاربران خود می‌دهد.

این سایت هم مثل اکثر سایتهای اینترنتی، دارای دو نوع سرویس پولی و رایگان می‌باشد که سرویس پولی آن که مبلغی در حدود 350 دلار بابت عضویت یکساله در‌یافت می‌کند خدمات بسیار عالی را در اختیار قرار می‌دهد از جمله این خدمات ایجاد یک صفحه رایگان در روی سایت علی‌بابا است که در تمامی موتور‌های جستجو هم معرفی‌ می‌شود و می‌تواند همانند یک کاتالوگ تا 30 محصول و تصویر آنها را در بر بگیرد. همچنین آگهی Trade Lead خریداران را بصورت نامحدود در اختیار قرار می‌دهد. این سرویس برای فروشندگان کارآیی بسیار بالایی برخودار است و محصولات تولیدی و عرصه شده توسط شرکت را در صدر نتایج جستجوها قرار می‌دهد.

اما سرویس رایگان این سایت بهترین سرویس را به خریداران ارائه می‌دهد. کاربران رایگان این سایت می‌توانند نام و مشخصات شرکت خود را و حتی‌ محصولات تولیدی خود را در این سایت معرفی کنند و تا تعدادی محدود از محصولات خود را همراه با عکس آنها در این سایت منتشر نمایند. آگهی فروش بدهند و یا آگهی خرید ارسال کنند.

اما همانطور که گفتم بهترین سرویس برای کاربران رایگان این سایت برای خرید است. وقتی یک آگهی برای خرید وارد این سایت می‌کنید آگهی شما در صفحات این سایت درج می‌شود و حتی در موتورهای جستجو نیز قابل جستجو است. این آگهی برای سایر اعضا که در زمینه کاری و صنعت مورد نظر شما فعالیت می‌کنند فرستاده می‌شود و چندی نمی‌گذرد که میل باکس شما پر از پیامهایی می‌شود که فروشندگان برای شما فرستاده اند. خاصیت این پیامها این است که فرستندگان آن به آدرس پست الکترونیکی شما دسترسی ندارند و از طریق سایت علی‌بابا باید با شما تماس بگیرند بنابر این میل باکس شما از پیامهای ناخواسته و اسپام دور خواهد ماند. اما اگر شما بخواهید با آن فروشنده خاص تماس بگیرید این کار به راحتی امکان پذیر است زیرا اطلاعات کامل او از قبیل آدرس، شماره تلفن و فاکس و آدرس پست الکترونیکی او هم همراه پیغام برای شما ارسال می‌شود. پس فقط با Reply کردن پیغام او می‌توانید با او تماس بگیرید و با اینکار به او اجازه بدهید که آدرس پست الکترونیکی شما را داشته باشد و یا اطلاعات کامل تری از کالای مورد نظر خود را برای او ارسال کنید.

حالا دیگر لازم نیست شما به دنبال فروشنده بگردید بلکه حالا فروشنده ها به دنبال شما می‌گردند و می‌توانند نیاز های شما را بدانند و به شما پیشنهاد بدهند. قدم بعدی این است که شما از میان این پیشنهاد ها بهترین را انتخاب کنید و باب مزاکره و تجارت را با شرکت مورد نظر خود باز کنید.

سایت علی بابا


[ دوشنبه 94/7/27 ] [ 8:36 عصر ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

*.*.*.*.

((((((((((((((خوش آمدید.))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))) (((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))) ><آرشیویادت نره.><

?????? ?? ?????