?????? ?? ????? ???? ??

به آرشیوم سر بزنید

ابزار را?گان وبلاگ

????? ?? ???



????? ?? ???

 بازیابی مخاطبان در یاهو! - مبانی اینترنت
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مبانی اینترنت
خوش حال میشم به آرشیو سر بزنید 
Instagram
???? ??????

بازیابی مخاطبان در یاهو!

 

 

سرویس ایمیل و پیام‌رسان یاهو از جمله سرویس‌هایی هستند که کاربران ایرانی نیز در آنها حضور فعال دارند و درصد بالایی از کاربران این سرویس‌ها را تشکیل می‌دهند. استفاده کاربران از ایمیل و پیام‌رسان یاهو (یاهو مسنجر) موجب شده است تا بسیاری از آنها فهرست دوستان، آشنایان و حتی بستگان خود را توسط این سرویس مدیریت کنند و هنگام استفاده از سرویس‌های دیگر نیز با وارد کردن فهرست مخاطبان از این سرویس محبوب، مخاطبان خود را به سرویس‌های جدید اضافه کنند.

اگر شما هم جزو کاربران سرویس‌های یاهو هستید و به‌طور اتفاقی یک یا چند نفر از مخاطبان خود را از جمع مخاطبان ایمیل یا نرم‌افزار یاهو مسنجرتان حذف کرده‌اید، به کمک روش زیر و امکانات جدید یاهو می‌توانید این مخاطبان را مجددا به فهرست‌تان برگردانید. برای استفاده از این قابلیت ‌باید به روش زیر عمل کنید:

1‌‌ـ‌ ابتدا به محیط کاربری خود در سرویس ایمیل یاهو وارد شوید.

2‌‌ـ‌ به تب Contacts مراجعه کنید.

3‌‌ـ‌ روی منوی کشویی View کلیک کرده و گزینه Deleted Contacts را انتخاب کنید. (از میانبرهای موجود در ستون سمت چپ نیز می‌توانید این گزینه را انتخاب کنید)

4‌‌ـ‌ پس از طی مرحله 3، فهرستی از مخاطبان حذف شده در اختیار شما قرار خواهد گرفت که در آن مشخص شده است مخاطب حذف شده مربوط به سرویس ایمیل یاهو بوده است یا سرویس یاهو مسنجر. پس از پیدا کردن مخاطب موردنظر می‌توانید با کلیک روی گزینه Restore آن مخاطب را مجددا به فهرست مخاطبان خود اضافه کنید.

توجه: انتخاب چند مخاطب و بازیابی گروهی آنها و حذف یک یا چند مخاطب به‌طور کامل نیز از همین بخش امکان‌پذیر است.


[ چهارشنبه 92/1/7 ] [ 9:20 عصر ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

*.*.*.*.

((((((((((((((خوش آمدید.))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))) (((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))) ><آرشیویادت نره.><

?????? ?? ?????