?????? ?? ????? ???? ??

به آرشیوم سر بزنید

ابزار را?گان وبلاگ

????? ?? ???



????? ?? ???

 امضای پست الکترونیکی - مبانی اینترنت
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مبانی اینترنت
خوش حال میشم به آرشیو سر بزنید 
Instagram
???? ??????

ایمیل شما می تواند دارای یک امضای باشد که در انتهای پیغام شما ظاهر می شود امضای ایمیل همان امضایی که شما با دست خو می زنید نیست بلکه شامل اطلاعات مفیدی درباره شما است. حتماً تا به حال در ایمیل خود با گزینه Signature روبرو شده اید این همان جایی است که شما می توانید امضای الکترونیکی خود را قرار دهید. اما این امضا حاوی چه مطالبی میتواند باشد و استفاده از آن چه لزومی دارد؟ در این مقاله مطالبی در مورد امضای ایمیل می خوانید.

ــ امضای شما مانند یک کارت ویزیت می تواند شامل نام، عنوان، شماره تلفن یا فکس، آدرس محل کار و آدرس پست الکترونیکی (ایمیل) شما باشد.

ــ استفاده از امضای الکترونیکی باعث صرفه جویی در وقت شما می شود اگر زمان برای شما اهمیت دارد استفاده از امضای الکترونیکی به شما در صرفه جویی در زمان کمک می کند چون برای هر ایمیل لازم نیست یک سری اطلاعات تکراری را مرتباً تایپ کنید.

ــ بعضی از نرم افزارهای پست الکترونیکی به شما امکان ذخیره بیش از یک امضا را می دهند بنابراین می توانید مثلاً برای ایمیل ههای شخصی از یک امضا و برای ایمیل های کاری از یک امضا استفاده کنید.

ــ ممکن است در آینده امضای پست الکترونیکی شامل یک کد رمز باشند تا بتوان فرستنده نامه را مشخص کرد و به این وسیله به یک پیغام ایمیل مانند یک کاغذ نامه سندیت داد. 


[ پنج شنبه 91/9/9 ] [ 1:44 صبح ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

*.*.*.*.

((((((((((((((خوش آمدید.))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))) (((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))) ><آرشیویادت نره.><

?????? ?? ?????