?????? ?? ????? ???? ??

به آرشیوم سر بزنید

ابزار را?گان وبلاگ

????? ?? ???



????? ?? ???

 فروردین 92 - مبانی اینترنت
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مبانی اینترنت
خوش حال میشم به آرشیو سر بزنید 
Instagram
???? ??????
[ چهارشنبه 92/1/7 ] [ 12:2 عصر ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]

حذف خودکار هرزنامه ها در Gmail

تقریبا همه ما روزانه تعدادی هرزنامه یا همان ایمیل های اسپم را دریافت می کنیم. بیشتر این اسپم ها شامل ویروس ها و اسکریپت های خطرناکی هستند که باعث آسیب رسانی به سیستم ما خواهند شد. علاوه بر این، افزایش تعداد این هرزنامه ها مقداری از فضای Gmail را هدر می دهند. معمولا هرزنامه ها به پوشه Spam انتقال داده می شوند و اکثر کاربران از طریق این پوشه اقدام به حذف ایمیل های اسپم می کنند. اما شما می توانید با یک ترفند ساده تمام هرزنامه های موجود در پوشه Spam را به صورت خودکار حذف کنید.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/1/7 ] [ 11:48 صبح ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]

yahoo

 

انداختن عکس در بک گراند yahoo masenger

چگونه افراد را بدون اینکه خودشان متوجه شوند add کنیم

 اگر می خواهید یک ID را برای همیشه حذف کنید: 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/1/7 ] [ 11:46 صبح ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]

google

اگر شما هنوز از گوگل کروم استفاده نکرده‌اید، حتما این کار را بکنید. هنگامی که صحبت از سرعت مرورگر به میان می‌آید، موزیلا و مایکروسافت نمی‌توانند با گوگل رقابت کنند. در صورتی که بخواهید، کروم می‌تواند با اعمال برخی تغییرات از این هم سریع‌تر شود.

برای کمک به این هدف، در اینجا برخی افزونه‌های رایگان کروم و ترفندهای آن را جمع‌آوری کرده‌ایم. افزایش قدرتی را که فراهم می‌کنند، تجربه کنید و خواهید دید طی چند روز چه تاثیری روی وبگردی شما خواهد گذاشت.

اگر شما جزو کاربران حرفه‌ای محسوب می‌شوید، می‌توانید از گزینه‌های تجربی کروم که از پردازشگر مرکزی و پردازشگر گرافیکی شما استفاده می‌کنند تا وبگردی‌تان را بهبود بخشند، بهره ببرید. این گزینه‌ها در یک منوی پنهان کروم قرار دارد تا کاربران عادی به‌طور اتفاقی با دستکاری آنها مرورگرشان را از بین نبرند؛ ولی ما به توصیف این گزینه‌ها و چگونگی کارکرد آنها خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/1/7 ] [ 11:43 صبح ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]

google chrome

یکی از قابلیت‌های جالبی که در مرورگر گوگل کروم وجود دارد امکان تعیین مجوزهای مختلف برای هر سایت به صورت جداگانه است. این مجوزها شامل نمایش یا اجرای تصاویر، جاوا اسکریپت، پلاگین‌ها، پنجره‌های پاپ‌آپ، مکان‌یابی، اطلاع‌رسانی‌ها، پنجره‌ی تمام‌صفحه، قفل ماوس و رسانه است. به عنوان مثال شما می‌توانید بسیار سریع (تنها با 3 کلیک) از نمایش تصاویر یک سایت خاص جلوگیری کنید. یا به هنگام مشاهده‌ی سایتی دیگر سریعاً مجوز تمام‌صفحه کردن پنجره به هنگام مشاهده‌ی آن سایت را لغو کنید. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/1/7 ] [ 11:41 صبح ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]

موزیلا

مرورگر فایرفاکس به خودیِ خود حجم زیادی از حافظه را اشغال نمی‌کند. اما نصب افزونه‌های متعدد ممکن است باعث افزایش حافظه‌ی مصرفی سیستم شود. در این ترفند قصد داریم به معرفی راهی آسان و شفاف برای مشاهده‌ی میزان حافظه‌ی مصرفی توسط هر افزونه بپردازیم تا در صورت لازم افزونه‌ای که فضای زیادی از حافظه را اشغال کرده است را از روی مرورگر حذف کنید.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/1/7 ] [ 11:39 صبح ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]

همه زندگیتان در یک صفحه روشن و درخشان روی میز کارتان است. اسناد، شماره های حساب، پسوردها، فیش ها، اطلاعات مالی و ? همه آنها به صورت دیجیتال در کامپیوترتان ذخیره شده اند

تنها مشکل این اطلاعات مهم و محرمانه در کامپیوترتان این است که بفهمید چطور می توانید امنیت آنها را حفظ کنید. اینجا به 6 راه برای امن نگه داشتن همه اطلاعاتی که برایتان مهم است اشاره می کنیم. دیگر نیازی به مشاوره با خدمات فناوری اطلاعات ندارید ادامه مطلب...

[ جمعه 92/1/2 ] [ 10:44 عصر ] [ رضاقاسمی ] [ ????? () ]
<< ????? ??????           

.: Weblog Themes By themzha :.

*.*.*.*.

((((((((((((((خوش آمدید.))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))) (((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))) ><آرشیویادت نره.><

?????? ?? ?????